Ile firm, tyle sposobów na reklamę. Niektórzy decydują się na plakaty reklamowe, inni na ulotki, roznoszone przez studentów próbujących dorobić trochę grosza, a jeszcze innych stać na reklamę w radiu lub telewizji. Niezależnie od wielkości firmy, często decydują się one na gadżety firmowe typu długopisy, notesy, naklejki, czy kubki. Opcji jest bez liku, bo niektórzy rozdają także koszulki, plecaki, torebki i maskotki. Wszystko po to, by dotrzeć do większej liczby odbiorców. Koszulka z nazwą i logo firmy na plecach przechodnia jest bardzo dobrym sposobem na rozreklamowanie firmy. Jest więcej niż pewne, że setki osób, nawet nieświadomie, zobaczą taką koszulkę i zarejestrują to w swojej pamięci. Psychologia reklamy wskazuje, że kupujemy to, co znamy. A znamy to, co widzimy i czego doświadczamy, więc jeżeli ktoś decyduje się w sklepie na zakup danego produktu, jego mózg wybierze spośród kilku dostępnych ten, którego logo lub chwytliwy slogan kiedyś gdzieś na ulicy bezwiednie zarejestrował.