Rate this post

Gadżety firmowe

Bardzo dobrym sposobem na zdobycie nowego klienta lub zatrzymanie starego jest przygotowanie gadżetów reklamowych, które będą mu towarzyszyły w codziennych czynnościach, tym samym przypominając wciąż o naszej firmie. Jednym z najprostszych przykładów jest firmowy długopis – przedmiot ten przez większość osób jest używany każdego dnia, dlatego wręczenie klientowi takiego z logiem naszej działalności będzie mu ustawicznie o nas przypominał. Warto, by był w miarę dobrej jakości – wywoła tym samym pozytywne skojarzenia z naszą marką, dzięki czemu zapadnie mu ona w pamięć na długi czas. Innym popularnym gadżetem jest kalendarz – może to być malutki kalendarzyk przeznaczony do przechowywania w portfelu, duży ścienny kalendarz do powieszania w biurze lub w domu czy też taki średniej wielkości, do postawienia na biurku czy kuchennym blacie. Dzięki niemu każdego dnia, gdy tylko klient będzie chciał się zorientować w wydarzeniach czekających na niego w najbliższych lat, będzie miał kontakt z logiem naszej firmy.