Koniec ery reklamy w formie banneru
Reklama w Internecie za pomocą jeszcze tak niedawno popularnych bannerów reklamowych powoli przechodzi do przeszłości. Od dawana użytkownicy sieci skarżą się na reklamy internetowe w formie bannerów graficznych, a powód jest jeden jest ich zdecydowanie za dużo na stronach internetowych. Każda agencja interaktywna ma w swojej ofercie kampanie bannerowe jednak z czasem coraz mniej reklamodawców decyduję się na zakup właśnie tej formy reklamy. Jaki jest powód mniejszego zainteresowania tą formą reklamy? Odpowiedź wydaję się dość prosta ponieważ jak wynika ze statystyk skuteczności reklam, forma reklamy w postaci bannerów jest mało skuteczna. Użytkownicy tak się już przyzwyczaili do tej formy reklamy, że już nie wywiera ona na nich żadnego wrażenia i omijają je wzrokiem. Dlatego z każdym rokiem agencje interaktywne wymyślają nowe rodzaje reklamy, które mają zastąpić tą bannerową. Jedną z takich form reklamy jest reklama internetowa pop-under. Reklama pop-under jest pochodną formy reklamy pop-up tylko z tą różnicą, że zobaczymy ją nie przy wejściu na daną stronę internetową lecz po jej zamknięciu. Interaktywna agencja oferująca kampanie w formie pop-under udostępnia zleceniodawcy statystyki skuteczności tej formy reklamy.