Rate this post

Linki sponsorowane

Serwis internetowy jest narzędziem marketingu i wizytówką firmy, która służy różnym celom: prezentacją oferty firmy, składaniu zamówień i wszelkim relacjom klient – firma. Taka strona musi być oczywiście znana klientom, odwiedzana przez nich, w przeciwnym wypadku jest to zbędny wydatek do niczego nieprzydatny i niewykorzystany. Jest tylko jeden sposób na sprowadzenie klientów na stronę, konieczna jest reklama w internecie. Reklama internetowa jest bardzo różnorodna i w wielu formach, chociaż dla początkujących można wybrać dwie formy: reklama w wyszukiwarkach – linki sponsorowane i pozycjonowanie stron. Reklama w wyszukiwarkach jest tania i efektywna, z tego powodu chętnie ją stosują biznesmeni na dorobku a dodatkowym atutem jest to, że jest stosunkowo tania i dostępna dla małych firm. Pozycjonowanie i linki sponsorowane prowadzą w zasadzie do jednego: strona pokazuje się w wyszukiwarkach na wybrane słowa kluczowe na czołowych pozycjach, niemniej sposoby dojścia do pożądanych efektów różnią się w obydwu metodach. Linki sponsorowane to bezpośrednia współpraca z wyszukiwarkami, poprzez wykupywanie boksów reklamowych, ustawianie ich parametrów, budżetu, słów kluczowych itp, Z kolei pozycjonowanie stron jest oddziaływaniem pośrednim na algorytmy wyszukiwarek internetowych. Presell pages są pomocne jeżeli pozycjonujemy strony internetowe, a jeżeli są dobrze podlinkowane i też pozycjonowane, skierują na naszą stronę dużą liczbę odwiedzających, podobnie zresztą jak normalny katalog naukowy.