Od dawna wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. W przypadku, gdy chcemy wyeksponować firmę w miejscu, przez które przechodzi wiele osób, rozwiązaniem są potykacze reklamowe. Zwane są też stojakami reklamowymi. Wykorzystuje się je zwykle w miejscach dużych ciągów komunikacyjnych. Ich zaletą jest łatwość obsługi. W każdej chwili można je bowiem złożyć i przestawić w inne miejsce, by dotrzeć z reklamą do nowej grupy odbiorców. Są stabilne i doskonale widoczne. Potykacze reklamowe produkowane są w różnych wersjach. Przede wszystkim spotykamy potykacze jedno- i dwustronne (można w nich przedstawiać wszelkiego typu materiały reklamowe z jednej bądź obu stron). Możemy wybierać różne konstrukcje stojaków – od prostych po ciężkie, bardzo stabilne stojaki z podstawą wypełnioną wodą. Potykacze reklamowe przeznaczone do użytku zewnętrznego są wodoodporne i mają folię anty refleksyjną z filtrem UV, która zabezpiecza plakaty przed blaknięciem. Do tego dostępne są dodatkowe akcesoria takie jak koszyczki na ulotki oraz daszki na logo.