Rate this post

Ulotki

Jedną z najstarszych form reklamy są ulotki. Można je rozdawać w dowolnym miejscu, pozostawiać we wszystkich miejscach, których właściciel wyrazi na to zgodę. Ich druk nie jest kosztowy, zaś dystrybucja znacznie tańsza niż w przypadku innych form reklamy, jak chociażby plakaty. Dobrze zaprojektowana ulotka powinna zawierać wszystkie istotne informacje o prowadzonej przez nas działalności i wiążącej się z nią ofertą. Bardzo istotną rzeczą jest przygotowanie odpowiedniej oprawy graficznej, która z jednej strony będzie atrakcyjna wizualnie dla naszego potencjalnego klienta, z drugiej strony będzie czytelna i prosta w odbiorze, dzięki czemu będzie można odczytać nasze intencje jako reklamodawcy już po pierwszym na nią spojrzeniu. Ulotki przeładowane zbędnymi informacjami z pewnością nie będą skuteczne, gdyż zdezorientowany czytelnik zagubi się w ich natłoku, szybko porzucając lekturę naszej oferty. Odpychająca pod względem wizualnym reklama to najgorsze, co może się nam przydarzyć. Dlatego ulotka musi być estetyczna i atrakcyjna, by przyciągała wzrok.