Reklama i Marketing

Fotografia reklamowa

1 266

Agencje reklamowe coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, jak wielkim polem do popisu jest dla nich internet. Angażują coraz bardziej znane twarze do przeprowadzania swoich kampanii na stronach www.
Fotografia reklamowa, banery czy slogany reklamowe coraz częściej pojawiają się na wyświetlanych przez nas stronach internetu.
Często nie jesteśmy z tego zadowoleni, zwłaszcza, że natarczywe reklamy potrafią zajmować niemal całe strony i wyskakiwać nam przed oczy w najmniej oczekiwanym momencie.
Okazuje się jednak, że agencje reklamowe dobrze wiedzą co robią. Nawet, jeśli wydaje nam się, że reklama nie ma na nas wielkiego wpływu, sami siebie oszukujemy. Nawet ta najbardziej irytująca w pewniej sposób zapada w naszą pamięć i, choćby nieświadomie, ma wpływ na podejmowane przez nas decyzje zakupowe. Obecnie coraz większym polem do reklamy stają się media społecznościowe, na których producenci przeprowadzają ogromne kampanie, zdając sobie sprawę, że przyciągną one ogromne rzesze użytkowników stron www.

Ciekawe artykuły o biznesie i finansach:

About the author / 

admin

1 Comment

  1. reklama na samochodach warszawa czwartek, 16 lutego, 2017 at 00:30 - 

    Panowie bardzo dobra robota z tym blogiem:)

Ankieta:

Czy małe kasy dla praników można zakupić w Lublinie, Krakowie czy Katowicach?

View Results

Loading ... Loading ...

Kategorie

Komentarze:

Losowe wpisy:

  • Medycyna pracy Ostróda Czarnieckiego

    Praca szuka człowieka Już od dłuższego czasu pozostajesz bez pracy ? Przeglądasz ogłoszenia na słupach, w gazetach, wypytujesz znajomych i nic ? Taka sytuacja potrafi bardzo łatwo zniechęcić, w razie niepowodzeń w szukaniu pracy zwykle szybko tracimy wiarę w siebie i odpuszczamy. Może to być spowodowane zarówno trudnością z znalezieniem pracy odpowiadającej naszym kwalifikacjom jak…

  • Cechy sposobu produkcji

    Główne, podstawowe cechy sposobu produkcji każdego ustroju społecznego są następujące: a)  dominujący rodzaj. własności środków produkcji (własność prywatna, społeczna, rodzinna); b)  sposób  łączenia  pracy  ze środkami  produkcji  (praca  przymusowa, najemna, zespołowa, uspołeczniona); c)  ceł produkcji  i  środki  jego  realizacji  (maksymalizacja  zysku,  zaspokajanie potrzeb społeczeństwa, potrzeb osobistych); charakter procesu produkcji oraz podziału i wymiany (żywiołowy, planowy);…

Archiwa