Kredyty

Reklama

Off 330

Reklama

„Reklama jest dźwignią handlu” to powiedzenie znają nawet dzieci. W dzisiejszych realiach gospodarki rynkowej nikogo już nie dziwi konieczność wyróżnienia się spośród konkurencyjnych firm. Gdy istnienie wiele firm świadczących bardzo podobne lub identyczne usługi, każda z nich musi robić co w swojej mocy, by to właśnie ona została wybrana przez klienta do zaspokojenie jego potrzeb konsumenckich. Naturalną drogą do przekonania go do tego, że to właśnie nasza oferta jest tą najlepszą i to ją powinien wybrać, jest reklama. Dzięki niej możemy poinformować rynek o proponowanych przez nas usługach lub towarach, oraz ich cenie. Musimy to zrobić w taki sposób, by klient uznał nas za atrakcyjnego ich dostarczyciela, którego wybór będzie dla niego korzystny. Dlatego obok merytorycznego aspektu reklamy, czyli treści, należy zwrócić uwagę na jej oprawę. Musi być ona wystarczająco atrakcyjna, by wyróżniła się spośród innych i dotarła do świadomości kupującego. Nie może być zbyt słaba w wyrazie, jak również zbyt nachalna – w pierwszym przypadku pozostanie niezauważona, w drugiej może przynieść skutek odwrotny do pożądanego.

Ciekawe artykuły o biznesie i finansach:

About the author / 

admin

Ankieta:

Czy małe kasy dla praników można zakupić w Lublinie, Krakowie czy Katowicach?

View Results

Loading ... Loading ...

Kategorie

Komentarze:

Losowe wpisy:

  • Gadżety firmowe

    Gadżety firmowe Bardzo dobrym sposobem na zdobycie nowego klienta lub zatrzymanie starego jest przygotowanie gadżetów reklamowych, które będą mu towarzyszyły w codziennych czynnościach, tym samym przypominając wciąż o naszej firmie. Jednym z najprostszych przykładów jest firmowy długopis – przedmiot ten przez większość osób jest używany każdego dnia, dlatego wręczenie klientowi takiego z logiem naszej działalności…

  • Primacon przenośniki spiralne

    Przenośniki podstawowym elementem hali produkcyjnej Przenośniki, choć są właściwie urządzeniami bardzo prostymi, to nieodłączny element każdej hali produkcyjnej. Co ciekawe, mimo coraz szybszego rozwoju robotyki i związanego z tym pojawiania się nowych i bardziej skomplikowanych urządzeń, przenośniki cały czas są obecne w branży produkcyjnej. I raczej szybko się to nie zmieni. Bo mimo tego, że…

Archiwa