Reklama i Marketing

Indywidualne kalendarze trójdzielne

Off 8

Kalendarze mają wszyscy: są w domu, w pracy, w urzędzie, szkole i w wielu jeszcze innych miejscach. Lubimy je mieć przy sobie, by pamiętać o ważnych datach, w pracy zaś zaznaczamy w nich terminy zebrań, konferencji, spotkań z klientami i tak dalej.
Ich rola jednak nie ogranicza się tylko do tego, że w każdej chwili możemy sprawdzić datę czy dzień tygodnia, zaznaczyć termin spotkania. Ważne jest również to, że kalendarz jest doskonałym i jednocześnie niedrogim nośnikiem reklamowym. Można więc wykorzystać go do przekazywania informacji o swojej firmie.
Kalendarze mogą mieć różną formę i wielkość, począwszy od kalendarzyków listkowych poprzez książkowe, biurkowe czy trójdzielne, na plakatowych skończywszy.
Na większą uwagę zasługują kalendarze trójdzielne, które zyskały popularność ze względu na swoje zalety: dużą czytelność i przejrzystość, możliwość zajrzenia na poprzedni i kolejny miesiąc bez potrzeby kartkowania czy odwracania kalendarza.
Indywidualne kalendarze trójdzielne są szeroko reklamowane na stronach internetowych. Trwałość, estetyka wykonania i ceny zachęcają do skorzystania z tych ofert.

Ciekawe artykuły o biznesie i finansach:

About the author / 

admin

Ankieta:

Czy małe kasy dla praników można zakupić w Lublinie, Krakowie czy Katowicach?

View Results

Loading ... Loading ...

Kategorie

Komentarze:

Losowe wpisy:

  • Odszkodowanie za błąd lekarski

    Podstawowa przysięga lekarza, jaką składa zaraz po skończeniu studiów medycznych jest primo non nocere, co znaczy po pierwsze nie szkodzić. W rzeczywistości często nie udaje się tej podstawowej przysięgi dotrzymać. W wielu przypadkach nie wynika to ze złej woli lekarza, z jego niedouczenia czy braku kompetencji, lecz jest wynikiem nieodpowiedniego oszacowania ryzyka danej procedury lub…

  • Gadżety firmowe

    Gadżety firmowe Bardzo dobrym sposobem na zdobycie nowego klienta lub zatrzymanie starego jest przygotowanie gadżetów reklamowych, które będą mu towarzyszyły w codziennych czynnościach, tym samym przypominając wciąż o naszej firmie. Jednym z najprostszych przykładów jest firmowy długopis – przedmiot ten przez większość osób jest używany każdego dnia, dlatego wręczenie klientowi takiego z logiem naszej działalności…

Archiwa