Reklama i Marketing

Stojaki reklamowe

Off 24

Ulotki dzisiaj to najbardziej popularny nośnik reklamowy, dlatego też muszą być specjalne stojaki reklamowe, na których owe ulotki są umieszczane.
Stojaki reklamowe są przeróżne duże i małe, stojące samodzielnie na podłodze lub wiszące na ścianach, stojące na ladach czy biurkach, dwustronne i jednostronne. Takie miejsce na ulotki powoduje, że reklamówki nie są porozrzucane, są porządnie poukładane na swoim miejscu i każda zainteresowana osoba może wsiąść dla siebie interesującą gazetkę reklamową. Systemy wystawiennicze są przeznaczone na foldery czy informacje o danym produkcie, na przykład w salonach samochodowych, stojący ładny i elegancki stojak ma przyczepioną pełną informację o danym samochodzie. W kinach takie stojaki wypełnione są odpowiednimi plakatami filmowymi. Tego rodzaju stojaki, roll up y czy potykacze wykonane są na ogół z plexi, są trwałe na wszelkiego rodzaju uszkodzenia mechaniczne czy warunki atmosferyczne.
Informacje w nich zawarte są bardzo czytelne, a przeróżne ulotki czy plakaty nie są narażone na wilgoć.

Ciekawe artykuły o biznesie i finansach:

About the author / 

admin

Ankieta:

Czy małe kasy dla praników można zakupić w Lublinie, Krakowie czy Katowicach?

View Results

Loading ... Loading ...

Kategorie

Komentarze:

Losowe wpisy:

  • Adwokat rozwód Warszawa

    Adwokat rozwodowy w Warszawie Małżeństwo to wyjątkowo piękny związek dwójki ludzi, którzy zamierzają wspólnie kroczyć w przyszłość. Jednakże życie skutecznie weryfikuje plany, niejednokrotnie pokazując, że pierwotnie wspólna ścieżka dwójki osób posiada rozwidlenia. W takich wypadkach nierzadko pary małżeńskie, nawet cieszące się wieloletnim stażem, decydują się na rozwód. Adwokat rozwód Warszawa sprawdzi się idealnie w każdej…

  • Gadżety firmowe

    Gadżety firmowe Bardzo dobrym sposobem na zdobycie nowego klienta lub zatrzymanie starego jest przygotowanie gadżetów reklamowych, które będą mu towarzyszyły w codziennych czynnościach, tym samym przypominając wciąż o naszej firmie. Jednym z najprostszych przykładów jest firmowy długopis – przedmiot ten przez większość osób jest używany każdego dnia, dlatego wręczenie klientowi takiego z logiem naszej działalności…

Archiwa