Reklama i Marketing

Stojaki reklamowe

Off 24

Ulotki dzisiaj to najbardziej popularny nośnik reklamowy, dlatego też muszą być specjalne stojaki reklamowe, na których owe ulotki są umieszczane.
Stojaki reklamowe są przeróżne duże i małe, stojące samodzielnie na podłodze lub wiszące na ścianach, stojące na ladach czy biurkach, dwustronne i jednostronne. Takie miejsce na ulotki powoduje, że reklamówki nie są porozrzucane, są porządnie poukładane na swoim miejscu i każda zainteresowana osoba może wsiąść dla siebie interesującą gazetkę reklamową. Systemy wystawiennicze są przeznaczone na foldery czy informacje o danym produkcie, na przykład w salonach samochodowych, stojący ładny i elegancki stojak ma przyczepioną pełną informację o danym samochodzie. W kinach takie stojaki wypełnione są odpowiednimi plakatami filmowymi. Tego rodzaju stojaki, roll up y czy potykacze wykonane są na ogół z plexi, są trwałe na wszelkiego rodzaju uszkodzenia mechaniczne czy warunki atmosferyczne.
Informacje w nich zawarte są bardzo czytelne, a przeróżne ulotki czy plakaty nie są narażone na wilgoć.

Ciekawe artykuły o biznesie i finansach:

About the author / 

admin

Ankieta:

Czy małe kasy dla praników można zakupić w Lublinie, Krakowie czy Katowicach?

View Results

Loading ... Loading ...

Kategorie

Komentarze:

Losowe wpisy:

  • System zarządzania dokumentami

    Administracja publiczna daje możliwość załatwiania coraz większej ilości spraw drogą elektroniczną. E-usługi można znaleźć na stronach internetowych urzędów, na platformach regionalnych takich jak SEKAP lub na platformie ogólnopolskiej EPUAP. Złożenie elektronicznego wniosku do urzędu wymaga zalogowania się na wybranej platformie zawierającej e-usługi, wypełnienie elektronicznego formularza, podpisanie go cyfrowo i wysłanie do wybranej palcówki administracji publicznej….

  • Szyld reklamowy

    Szyld reklamowy to jedno z najważniejszych narzędzi wizualnej komunikacji przedsiębiorstw. Jest to element identyfikacji wizualnej firmy, który pełni funkcję informacyjną, promocyjną i estetyczną. Funkcje szyldu reklamowego Podstawową funkcją szyldu reklamowego jest przyciągnięcie uwagi klientów oraz zaprezentowanie nazwy, logo i charakterystyki działalności firmy. Szyld może być także narzędziem informacyjnym, informującym o godzinach otwarcia, numerze telefonu, adresie…

Archiwa