Castor domy Ostróda

Marketing sieciowy

Off 18
Marketing sieciowy
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Marketing sieciowy to nowy i coraz bardziej popularny sposób sprzedaży. Marketing sieciowy nie tylko określa strategię marketingową firmy, ale również sposób jej funkcjonowania. Gałąź sprzedaży bezpośredniej mlm polega na indywidualnym kontakcie z klientem i zaoferowaniu mu produktu, bądź usługi. Jest to odejście od tradycyjnej formy sprzedaży detalicznej. Spotkania zazwyczaj odbywają się w domu klienta, w miejscu jego pracy lub na neutralnym gruncie, a wszystko po to aby zapewnić komfort klientowi. Podczas spotkania sprzedawcy dokonują prezentacji produktu, przedstawiając wachlarz jego zastosowań oraz liczne zalety. Wpisy na Multi Level Marketing, wśród których znajdziemy mnóstwo pozytywnych opinii, wskazują na to, że taki rodzaj sprzedaży cieszy się coraz większym uznaniem. Handlowcy dzięki marketingowi sieciowemu mają możliwość budowania osobistych struktur współpracowników. Wynagrodzenie sprzedawcy znajdującego się w strukturze zależy od planu marketingowego firmy. Wiąże się to z tym, że bycie wysoko w hierarchii firmy nie zawsze idzie w parze z wyższym wynagrodzeniem.

Ciekawe artykuły o biznesie i finansach:

About the author / 

admin

Ankieta:

Czy małe kasy dla praników można zakupić w Lublinie, Krakowie czy Katowicach?

View Results

Loading ... Loading ...

Kategorie

Komentarze:

Losowe wpisy:

  • Outsourcing it Warszawa

    Szukając lidera, którego wsparcie znacznie poprawi kondycję firmy i zapewni wielkie zyski i obniżenie kosztów, nie trzeba wychodzić za daleko za granice naszego pięknego kraju. Najlepszymi kontrahentami są bardzo często lokalne firmy, które swoją działalnością potrafią wielce zwiększyć jakość naszych usług. Tak samo jest w przypadku it i wszelkich związanych z tą branżą działalności. Wystarczy…

  • Analiza finansowa

    Każde nastawione na sukces przedsiębiorstwo potrzebuje sprawnego zarządzania swoim kapitałem. By usprawnić ten proces wykorzystuje się różnorodne narzędzia biznesowe. Na pewno kluczowe jest kontrolowanie sytuacji finansowej firmy i monitorowanie przepływu kapitału. Skuteczność tego procesu zależy od analiz działań podejmowanych przez zarząd spółki. Analiza finansowa to właśnie ten instrument, który pozwala na rozeznanie się w sytuacji…

Archiwa