Reklama i Marketing

Firmowe gadżety

Off 2
Firmowe gadżety
1 vote, 4.00 avg. rating (78% score)

Ile firm, tyle sposobów na reklamę. Niektórzy decydują się na plakaty reklamowe, inni na ulotki, roznoszone przez studentów próbujących dorobić trochę grosza, a jeszcze innych stać na reklamę w radiu lub telewizji. Niezależnie od wielkości firmy, często decydują się one na gadżety firmowe typu długopisy, notesy, naklejki, czy kubki. Opcji jest bez liku, bo niektórzy rozdają także koszulki, plecaki, torebki i maskotki. Wszystko po to, by dotrzeć do większej liczby odbiorców. Koszulka z nazwą i logo firmy na plecach przechodnia jest bardzo dobrym sposobem na rozreklamowanie firmy. Jest więcej niż pewne, że setki osób, nawet nieświadomie, zobaczą taką koszulkę i zarejestrują to w swojej pamięci. Psychologia reklamy wskazuje, że kupujemy to, co znamy. A znamy to, co widzimy i czego doświadczamy, więc jeżeli ktoś decyduje się w sklepie na zakup danego produktu, jego mózg wybierze spośród kilku dostępnych ten, którego logo lub chwytliwy slogan kiedyś gdzieś na ulicy bezwiednie zarejestrował.

Ciekawe artykuły o biznesie i finansach:

About the author / 

admin

Ankieta:

Czy małe kasy dla praników można zakupić w Lublinie, Krakowie czy Katowicach?

View Results

Loading ... Loading ...

Kategorie

Komentarze:

Losowe wpisy:

  • Nożyce gilotynowe Warcom

    Czym ciąć blachy? Wykorzystaj nożyce gilotynowe Cięcie blachy nie jest łatwym zadaniem. Na szczęście istnieją narzędzia, które znacząco ułatwiają tę czynność. Jednym z takich narzędzi, bardzo prostym i jednocześnie skutecznym, są nożyce gilotynowe. Nożyce gilotynowe to nic innego jak dwa ostrza, które są ze sobą odpowiednio połączone. Łożyska umożliwiają ruch jednego ostrza względem drugiego, które…

  • Gospodarka kapitalistyczna

    We współczesnej gospodarce kapitalistycznej ceny wyższe od wartości ustalają przede wszystkim przedsiębiorstwa dominujące na rynku. Cenowej redystrybucji dochodów dokonuje również państwo, a polega ona wtedy albo na zróżnicowanym obciążaniu cen podatkami, albo na ich subwencjonowaniu. W gospodarce socjalistycznej cenową redystrybucję dochodów przeprowadza głównie państwo, np. wtedy, kiedy podział dochodów jest niewłaściwy lub kiedy dąży ono…

Archiwa