Reklama i Marketing

Marketing i reklama

Off 1
Marketing i reklama
1 vote, 4.00 avg. rating (78% score)

Reklama w sieci – zalety

Jeszcze kilka lat temu, chcąc zaistnieć na tle silnej konkurencji rynkowej, bardzo często nowo powstające podmioty gospodarcze były promowane w standardowy sposób. Poprzez epitet „standardowy” rozumiano wtedy powszechnie występujące ulotki, broszurki o charakterze czysto reklamowym, katalogi jakie wciskano potencjalnym klientom praktycznie wszędzie- od sklepów, przez ulicę, aż do skrzynek pocztowych w blokach czy domach. Dziś sposób rozpowszechniania prowadzonych biznesów uległ przeobrażeniu, a wszystko za sprawą jakże silnego rozwoju Internetu.

Wraz z biegiem czasu oraz wiążącą się wraz z tym komputeryzacją, marketing i reklama nabrały rozpędu. Obecnie, zamiast klasycznych stosów papierowych reklamówek, które z reguły tuż po wręczeniu do ręki przeciętnego Kowalskiego trafiały do kosza na śmieci, królują inne, znacznie trafniejsze i dużo bardziej efektywne sposoby promocji. Przykładem jednej z nich jest SEO, a więc nic innego jak Search Engine Optimalization, czyli rozmaite zabiegi internetowe prowadzone po to, aby zwiększać miejsce danej strony www w wynikach zapytań Google. Taka opcja reklamowania sprawia, że potencjalnie znacząco zwiększa się liczba użytkowników, którzy poszukując za pośrednictwem Internetu jakiegoś typu produktu, czy też usługi, ostatecznie skorzystają właśnie z naszych usług. Co więcej, nie bez znaczenia są także bannery reklamowe, jakie także wywieszane są na rozmaitych serwisach sieciowych. Im bardziej popularny portal, tym większa szansa na to, że banner wywoła reakcję użytkowników.

Ciekawe artykuły o biznesie i finansach:

About the author / 

admin

Ankieta:

Czy małe kasy dla praników można zakupić w Lublinie, Krakowie czy Katowicach?

View Results

Loading ... Loading ...

Kategorie

Komentarze:

Losowe wpisy:

  • Dochody

    Dochód narodowy można podzielić na trzy główne części: płace i inne wynagrodzenia zatrudnionych w sferze produkcyjnej, zyski wszystkich przedsiębiorstw, dochody sfery nieprodukcyjnej. Jeżeli nadwyżka ekonomiczna, tj. przyrost dochodu narodowego, zwiększy się o określony procent, np. 5’% w ciągu roku, to podział tej nadwyżki mógłby być proporcjonalny, tak że płace i zyski oraz dochody sfery nieprodukcyjnej…

  • Primacon przenośniki spiralne

    Przenośniki podstawowym elementem hali produkcyjnej Przenośniki, choć są właściwie urządzeniami bardzo prostymi, to nieodłączny element każdej hali produkcyjnej. Co ciekawe, mimo coraz szybszego rozwoju robotyki i związanego z tym pojawiania się nowych i bardziej skomplikowanych urządzeń, przenośniki cały czas są obecne w branży produkcyjnej. I raczej szybko się to nie zmieni. Bo mimo tego, że…

Archiwa