Reklama i Marketing

Kampanie i reklama Adwords

Off 8

Kampanie i reklama Adwords czy pozycjonowanie?

Częstym pytaniem w mediach społecznościowych, na forach dyskusyjnych itp. jest pytanie o wyższość pozycjonowania nad reklamą sponsorowaną lub odwrotnie. Trzeba jednak pamiętać, że obydwa te narzędzia wcale nie muszą się wykluczać, a już na pewno nie są lepsze względem siebie, bo służą do nieco innych celów. Pozycjonowanie zapewnia efekt długotrwały, ale w zamian wymaga większych nakładów pracy. Reklamy sponsorowane pozwalają z kolei na rezultat natychmiastowy, ale krótkotrwały.

W związku z powyższym kampanie i reklama Adwords sprawdzą się wszędzie tam, gdzie zależy nam na szybkim efekcie – tj. w trakcie promocji na jakąś usługę bądź w czasie, kiedy pozycjonowanie nie dało nam jeszcze zadowalających rezultatów. Pozycjonowanie należy robić z kolei pod kątem naszych najważniejszych usług, które w sprzedaży będą zawsze, czyli np. pod kątem frazy: rowery górskie dla sklepu rowerowego.

Skoro już wiemy, że z obydwóch tych usług można (i warto) korzystać jednocześnie, pozostaje pytanie: czy wykonywać je samodzielnie, czy może skorzystać z firmy pozycjonującej? Pozycjonowanie wymaga dużych nakładów pracy, a więc przemyślmy dobrze, czy mamy taką możliwość. Jeśli nie, lepiej sięgnąć po profesjonalne usługi, podobnie zresztą jak w przypadku kampanii. Te bowiem może czasochłonne nie są, ale za to wymagają odpowiednich umiejętności w zakresie ich dostosowania do naszego sklepu. Jeszcze raz więc: kampanie i reklama Adwords oraz pozycjonowanie to usługi, które nie tylko się nie wykluczają, ale przeciwnie – które wzajemnie się uzupełniają.

Ciekawe artykuły o biznesie i finansach:

About the author / 

admin

Ankieta:

Czy małe kasy dla praników można zakupić w Lublinie, Krakowie czy Katowicach?

View Results

Loading ... Loading ...

Kategorie

Komentarze:

Losowe wpisy:

  • Outsourcing it Warszawa

    Szukając lidera, którego wsparcie znacznie poprawi kondycję firmy i zapewni wielkie zyski i obniżenie kosztów, nie trzeba wychodzić za daleko za granice naszego pięknego kraju. Najlepszymi kontrahentami są bardzo często lokalne firmy, które swoją działalnością potrafią wielce zwiększyć jakość naszych usług. Tak samo jest w przypadku it i wszelkich związanych z tą branżą działalności. Wystarczy…

  • Reklama

    Reklama „Reklama jest dźwignią handlu” to powiedzenie znają nawet dzieci. W dzisiejszych realiach gospodarki rynkowej nikogo już nie dziwi konieczność wyróżnienia się spośród konkurencyjnych firm. Gdy istnienie wiele firm świadczących bardzo podobne lub identyczne usługi, każda z nich musi robić co w swojej mocy, by to właśnie ona została wybrana przez klienta do zaspokojenie jego…

Archiwa